Dessa köpvillkor gäller när du som konsument handlar från Zenskin AB, organisationsnummer 559521-3017, nedan kallat ”vi”, ”oss” eller ”företaget”.
Kontaktuppgifter:
E-post: info@zenskin.se
Adress: Eketrägatan 6d 41873 Göteborg
Genom att genomföra ett köp accepterar du våra köpvillkor.
1. Beställning
När du slutfört din beställning skickas en orderbekräftelse till den e-postadress du angivit. Orderbekräftelsen bekräftar att vi mottagit din beställning.
Vi förbehåller oss rätten att korrigera uppenbara fel, såsom prisfel eller felaktig produktinformation.
2. Priser
Alla priser anges i svenska kronor (SEK) inklusive moms, om inget annat anges.
Eventuell fraktkostnad tillkommer och visas tydligt i kassan innan köpet slutförs.
3. Betalning
Vi erbjuder de betalningsalternativ som visas i kassan vid köptillfället. Betalningen hanteras via en säker betaltjänst.
4. Leverans
Vi levererar inom Sverige med PostNord MyPack Home.
Normal leveranstid: 1–3 arbetsdagar från att beställningen skickats
Fraktkostnad: 69 kr, om inget annat anges i kassan
PostNord kontaktar mottagaren via SMS eller mejl för bokning av leveranstid
Leverans sker dag- eller kvällstid beroende på område
Eventuella kampanjer med fri frakt anges tydligt i kassan.
5. Outlöst paket
Om ett paket inte tas emot eller hämtas ut och returneras till oss förbehåller vi oss rätten att debitera en avgift motsvarande våra kostnader för frakt och hantering.
6. Ångerrätt
Som konsument har du rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från den dag du mottagit varan, i enlighet med distansavtalslagen.
För att utöva ångerrätten ska du kontakta oss via e-post inom ångerfristen. Varan ska returneras i väsentligen oförändrat skick.
Kunden står för returfrakten om inget annat anges.
7. Återbetalning
När vi mottagit och godkänt returen återbetalas beloppet snarast, dock senast inom 14 dagar. Återbetalning sker via samma betalningsmetod som användes vid köpet, om inget annat avtalats.
8. Reklamation
Om en vara är felaktig eller skadad vid leverans ber vi dig kontakta vår kundservice så snart som möjligt.
Vid godkänd reklamation står Zenskin AB för eventuella returfraktkostnader i enlighet med konsumentköplagen.
9. Personuppgifter
Zenskin AB behandlar personuppgifter i enlighet med gällande dataskyddslagstiftning (GDPR). Personuppgifter används endast för att hantera beställningar och kundrelationer.
10. Tvist
Vid eventuell tvist följer Zenskin AB Allmänna reklamationsnämndens (ARN) rekommendationer. Tvist kan även prövas via EU-kommissionens plattform för tvistlösning.
